ציצית נועם

איך בוחרים את סוג הבד שמתאים לי?

לנו בציצית נועם יש מספר סוגי בד כך שכל אחד יכול לבחור את הבד המתאים לו בצורה המיטבית.
במאמר זה ננסה להסביר את ההבדלים בין הבדים השונים כדי שתוכלו לבחור נכון:

בד רגיל (דק)
זהו בד עשוי מחוטי צמר מרינו בעובי 19.5 מיקרון בצפיפות של 150gsm. לבד יש נוחות גבוהה עקב הגמישות שלו והצפיפות הנמוכה.  עמידות הבד גבוהה יחסית והוא ניתן לכביסה במכונה. למרות זאת הבד פחות מומלץ למי שעובדים בעבודה פיזית. לציציות מבד זה יש הכשר של רבנות ת"א ובד"צ בית יוסף (אלא אם כן צוין אחרת). 

בד קליל
זהו בד עשוי מחוטי צמר מרינו בעובי 19.5 מיקרון בצפיפות של 100gsm. הבד בנוחות גבוהה מאוד עקב הגמישות שלו והצפיפות הנמוכה במיוחד. הוא בעל משקל נמוך מאוד בגלל צפיפות הבד הנמוכה. בד זה מומלץ למי שמאוד רגיש למגע עם העור וכן לבעלי מידות גדולות בגלל המשקל הנמוך שלו. 
עמידות הבד בינונית בגלל הצפיפות הנמוכה שלו. בדגמים החדשים ניסינו להוסיף חיזוקים לבד כדי לשפר את עמידותו. למרות זאת ניתן לכבסו ביד בלבד והוא לא מומלץ למי שעובד בעבודה פיזית. לציציות מבד זה יש הכשר של רבנות ת"א ובד"צ בית יוסף (אלא אם כן צוין אחרת).

בד רשת
זהו בד עשוי מחוטי צמר מרינו בעובי 19.5 מיקרון בצפיפות של  175gsm. הוא עשוי בסריגת שתי מחטים במבנה מחורר שמזכיר רשת. הבד בנוחות גבוהה מאוד בגלל החורים שמשולבים בו, למרות שהוא קצת עבה יותר. עמידות הבד גבוהה בגלל הצפיפות הטובה שלו. ניתן לכבסו במכונת כביסה. בד זה מומלץ לחיילים, למי שעובד בעבודה פיזית ולמי שרוצה תחושת אווריריות יחד עם מוצר עמיד לזמן ארוך. לציציות מבד זה יש הכשר של רבנות ת"א. ניתן להשיג בצבע לבן או ירוק לחיילים

סרטון הדרכה

צפו בסרטון ההדרכה של ציצית נועם המסביר את האפשרויות השונות של ציצית נועם כדי לעזור לכם לבחור את הדגמים:
דגם גוף ציצית (חולצה בלי שרוולים, עם פתח צוואר מעוגל, בד דק, גמיש ונעים למגע על הגוף)
דגם 4 כנפות (עם פתח צוואר וחריץ מקדימה, כמקובל ב- 4 כנפות, בד קליל, בדומה לגוף ציצית, עם צפיפות כ- 2/3 מהבד הדק, בד אוורירי וקל ומכאן שמו).